Wat zijn de voordelen bij een upgrade van een Plus- naar Professional abonnement?

Met een Plus abonnement kun je al gebruik maken van een groot aantal functionaliteiten die jou helpen je e-mailmarketing strategie te optimaliseren. In dit artikel leggen we je uit wat nu de grote voordelen zijn van upgraden naar een Professional abonnement. Upgrade je naar een Professional abonnement, dan heb je toegang tot alle Lite en Plus functionaliteiten, maar ook nog vele andere extra's.

Dus, wat zijn dan nu de voordelen van een Professional abonnement?

  • Upgrade je naar een Professional versie, dan kun je gebruik maken van zogeheten Attributies. Met deze geavanceerde tool kun je conversies en touchpoints meten. Zo kun je achterhalen of jouw campagnes op de juiste manier zijn "binnengekomen" bij contacten en je daarmee jouw gestelde doelen hebt bereikt. Met deze informatie kun je jouw klantreis natuurlijk ook weer verder specificeren, om zo optimaal gebruik te maken van deze informatie. 
  • In dit pakket krijg je toegang tot website berichtgeving, ofwel pop-up functies. Zo springen jouw berichten of opt-in processen nog meer in het oog van potentiële klanten/website-bezoekers.
  • Tevens kun je met deze abonnementsvorm gebruik maken van Voorspellend Verzenden. Met deze functionaliteit kun je elke e-mail laten versturen op het meest ideale moment. Leest een van jouw contacten zijn/haar e-mail volgens data-metingen vaak/gemiddeld het meest om 10:13, dan zal het systeem de verzendtijd van campagnes hier op aanpassen, om er voor te zorgen dat er een zo hoog mogelijke open-rate wordt behaald. 
  • Wil je graag uitvinden welk pad het beste werkt en dus het meeste oplevert (bijvoorbeeld qua opens of sales)? Dan kun je gebruik maken van A/B testen in jouw automatiseringen. Hiermee is het bijvoorbeeld mogelijk in te stellen dat contacten na een bepaalde datum/tijdstip een ander pad in jouw funnel bewandelen. 
  • Ten slotte kun je in een Professional account tot maximaal 50 gebruikers toevoegen. Op die manier kan het gehele team tegelijk werken aan jullie e-mailmarketing strategie.

Een Professional abonnement is beschikbaar vanaf een pakket waarmee je tot 2.500 actieve contacten kunt beheren. De prijs van dit abonnement hangt af van het aantal contacten dat je wil benaderen. Daarbij bieden we bij MailBlue ook nog onderscheid in jaar- en maandversies. Klik hier om via onze handige tool de prijs voor jouw gewenste abonnement te berekenen. 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0