Hoe kan ik contact opnemen in het weekend?

Bij MailBlue staan we met alle plezier voor je klaar. Niet alleen via onze helpdesk maar ook via onze Facebook community kun je jouw vragen stellen.

Hierbij een overzicht van alle manieren waarop wij bereikbaar zijn:

Formulier

Je kunt via onze website een formulier invullen en daar jouw vraag toelichten. Je kunt hier ook een prioriteit aan meegeven, namelijk: 'Laag', 'Normaal', 'Hoog' of 'Urgent'. Let op: zet je de prioriteit op hoog/urgent en blijkt je vraag niet hoog/urgent te zijn dan zal deze naar normaal gezet worden. 

Ook ontvangen we, doordat jij als klant ons formulier invult, veel informatie over het issue en je account. Hierdoor hebben we vaak alle benodigde gegevens al bij de hand en kunnen we snel schakelen. Deze optie van contact opnemen wordt dan ook het meest aangeraden. 

E-mail

Wanneer je graag contact wilt opnemen via de e-mail, is het mogelijk om je vraag te sturen naar info@mailblue.nl. 

Support vragen

Ben je in jouw MailBlue omgeving aan het werk en wil je direct een vraag stellen? Dan kan dit via jouw 'tickets'. Waar in de portal dit zich precies bevindt lees je hier

Facebook

Bij MailBlue beheren we een Facebook community bestaande uit meer dan 1.500 leden. Wil je dat zowel wij als andere MailBlue gebruikers met je meedenken? Dan kun je hier jouw vragen stellen.

Kantoortijden

Onze support is bereikbaar tijdens kantooruren. 

Maandag 09:00 - 17:00
Dinsdag 09:00 - 17:00
Woensdag 09:00 - 17:00
Donderdag 09:00 - 17:00
Vrijdag 09:00 - 17:00

Kamp je met een urgent probleem in het weekend? Dan kun je via een formulier op onze website jouw vraag opsturen. Zorg er hierbij voor dat de prioriteit van de vraag aangemerkt staat als 'hoog' of 'urgent'. Op deze manier zal jouw vraag, ook in het weekend, snel opgepakt worden. 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0