Wat betekent de melding: Laatste incasso niet gelukt - Machtiging afgeven

Schermafbeelding_2021-06-10_om_11.05.31.png

Als je bovenstaande melding in je account ziet, dan betekent dit dat we je abonnementskosten niet hebben kunnen incasseren. Dit betekent dat de incasso machtiging vernieuwd dient te worden, zodat dit bij het eerstvolgende incasso weer goed gaat.

Van het mislukte incasso ontvang je nog een factuur die handmatig overgemaakt dient te worden.

Om een nieuw incasso af te geven dien je de volgende stappen te volgen:

  • Ga naar login.mailblue.nl en vul je gegevens in om in te loggen
  • Klik in de banner op 'machtiging afgeven'
  • Of klik in het menu op ‘Gegevens’
  • Rechts vind je de mogelijkheid om je incasso machtiging aan te passen. Klik op de knop ‘Vernieuwen’ en vul hier je IBAN gegevens in
  • Indien je een machtiging wilt afgeven met je creditcard, klik dan op ‘Liever met creditcard betalen?’ 

Schermafbeelding_2021-06-10_om_11.10.44.png

Bekijk deze uitleg hieronder in de vorm van een video:

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0