Het nieuwe klantportaal: wat is nieuw?

Het nieuwe klantportaal gaat vanaf nu de basis van je MailBlue account zijn. Vanuit het portaal kun je alles omtrent je MailBlue abonnement beheren. Zo kun je hier:

  • Inloggen in je MailBlue account, waar je jouw e-mailmarketing en contacten kunt beheren
  • Je abonnement inzien, upgraden en downgraden: zo kun je nu met een klik op de knop je contactlimiet verhogen
  • Je facturen inzien
  • Je eerder gestelde vragen inzien of nieuwe indienen bij het MailBlue support team
  • Inloggen bij de Blue Academy
  • Affiliates beheren (indien van toepassing)
  • Je gegevens inzien en aanpassen

Zoals je ziet hebben we nu alles ondergebracht in één omgeving, zodat je alles vanuit één dashboard kunt beheren en je ook maar één setje inloggegevens hoeft te onthouden!

Voor uitgebreidere informatie per onderdeel, bekijk dan hier de overige hulpartikelen.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0