Belangrijke mededeling: Conversations-functie
Let op: Vanaf heden is het niet langer mogelijk om de Conversations-functie nieuw af te nemen binnen MailBlue. Bestaande klanten die momenteel gebruik maken van Conversations kunnen de functie blijven gebruiken zoals gewoonlijk.
Wanneer bezoekers hun mailadres achterlaten in de chat kun je een automatisering laten starten door middel van de 'een formulier invult' trigger. Je kunt hier dan kiezen voor 'Chatformulier voor gesprekken'.
Er staan een aantal automatisering klaar die je direct kunt inladen. Zo kun je bijvoorbeeld de volgende automatiseringen inladen:
- Het versturen van een follow-up bericht
- Een deal aanmaken voor je sales team (Plus & Professional)
- Toevoegen aan een custom Facebook Audience (Plus & Professional)
- Een tag toevoegen op basis van de webpagina waarop de bezoeker actief was toen de chat werd gestart
- Het versturen van een site message naar de bezoeker wanneer deze jouw website weer bezoekt (Professional)
En meer! Je vindt ze door te klikken op 'Nieuwe automation toevoegen' en te zoeken op 'Conversations'.