Wat zijn de verschillen tussen een Lite, Plus en Professional pakket?

In dit artikel lees je wat het verschil is tussen alle pakkettypes die je kunt afnemen bij MailBlue. Zo kun jij een weloverwogen keuze maken bij de aanschaf of upgrade van jouw abonnement.

In dit artikel vind je informatie over:

Het Lite pakket

Binnen een Lite pakket van MailBlue kun je al veel;

  • Onbeperkt e-mails versturen
  • Automatiseringen bouwen
  • Specifieke tags aan contacten toekennen op basis van hun acties
  • Campagnes (nieuwsbrieven) versturen
  • 1 gebruiker instellen per account

Het Lite pakket is af te nemen vanaf een pakket waarin je tot 500 contacten kunt benaderen.
De prijs is afhankelijk van het aantal contacten dat je wilt gaan benaderen en de keuze voor een maand- of jaarabonnement. Via onze tool op de prijzenpagina kun je de prijs berekenen aan de hand van deze keuzes.

Het Plus pakket

Binnen een Plus pakket krijg je alle functionaliteiten die ook in het Lite pakket zitten en natuurlijk een aantal extra's:

  • Het grootste verschil is dat je binnen het Plus pakket ook toegang krijgt tot het Deals CRM systeem binnen MailBlue. Tevens kun je dan de app met CRM-beheer gebruiken.
  • Ook heb je binnen dit pakket de mogelijkheid om je contacten/leads punten toe te kennen op basis van allerlei acties, zoals een paginabezoek of aankoop. Naar aanleiding van deze puntenscore kun je de contacten een relevant aanbod doen en/of de frequentie van je mailings aanpassen.
  • Een puntenscore kun je in dit pakket ook toevoegen aan je deals.
  • Tevens zijn er binnen dit pakket directe integraties mogelijk, zoals met Shopify en WooCommerce. Dit zorgt er voor dat je ook geavanceerdere automatisering op kunt stellen zoals de Abandoned Cart automation (met deep data integratie).
  • Directe koppeling met Facebook Audiences. Zo kun je contacten geautomatiseerd aan een custom audience toevoegen op basis van allerlei acties.
  • Toegang tot de Automation Map. Zo kun je precies zien welke automatiseringen aan elkaar gekoppeld zijn.
  • Er zijn meerdere soorten formulieren te integreren op je website dan enkel het inline formulier (ook pop-ups en modaal formulier kun je integreren).
  • Er kunnen tot maximaal 25 gebruikers ingesteld worden per account en de toegang/machtigingen binnen het account kan hierbij per gebruiker ingesteld worden. 
  • In Plus kun je ook SMS-marketing toepassen. Dat betekent dat je in je automations een actie kunt toevoegen waarbij een SMS naar het contact wordt gestuurd.

Het Plus pakket is af te nemen vanaf een pakket waarin je tot 1.000 contacten kunt benaderen.
De prijs is afhankelijk van het aantal contacten dat je wilt gaan benaderen en de keuze voor een maand- of jaarabonnement. Via onze tool op de prijzenpagina kun je de prijs berekenen aan de hand van deze keuzes.

Het Professional pakket

Binnen een Professional pakket krijg je alle functionaliteiten die ook in het Lite en Plus pakket zitten en natuurlijk een aantal extra opties:

  • Je kunt in het Professional pakket gebruik maken van Attributies
  • Tevens kun je gebruik maken van website berichtgeving (pop-up)
  • Je hebt toegang tot Voorspellend Verzenden, een functionaliteit dat ervoor zorgt dat elke mail verstuurd wordt op het moment dat dit het meest ideaal is voor het contact.
  • Je kunt A/B testen uitvoeren in je automations, zodat je precies kunt bepalen welk pad jou het meeste oplevert (bijvoorbeeld qua opens of sales).
  • Er kunnen tot maximaal 50 gebruikers ingesteld worden per account en de toegang/machtigingen binnen het account kan hierbij per gebruiker ingesteld worden

Het Professional pakket is af te nemen vanaf een pakket waarin je tot 2.500 contacten kunt benaderen. De prijs is afhankelijk van het aantal contacten dat je wilt gaan benaderen en de keuze voor een maand- of jaarabonnement. Via onze tool op de prijzenpagina kun je de prijs berekenen aan de hand van deze keuzes. 

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1