Hoe kan ik mijn accountnaam / URL wijzigen?

Mocht je jouw accountnaam / URL willen wijzigen dan kan dit, echter zullen hier wel consequenties aan vast zitten. Alvorens je het wijzigingsverzoek indient, gaan we er van uit dat je kennis hebt genomen van deze volgende consequenties:

- De API URL die je voor je huidige integraties gebruikt zal opnieuw ingesteld moeten worden
- Er worden geen rapporten/statistieken meer bijgehouden van eerder aangemaakte campagnes
- Afbeeldingen op je templates zullen opnieuw bijgewerkt moeten worden
- Formulieren zullen opnieuw geïntegreerd moeten worden op je website
- Eerder aangemaakte linkjes in je automatiseringen/campagnes zullen niet meer werken
- De Conversations/Gesprekken add-on zal tijdelijk niet werken

Indien je hier mee akkoord gaat, kun je een wijzigingsverzoek sturen vanaf het e-mailadres wat als beheerder bekend is in je MailBlue omgeving. Je kunt een e-mail sturen naar help@activecampaign.com met info@mailblue.nl in de CC.

Vermeld in deze mail de volgende informatie:
- Je huidige accountnaam. Bijvoorbeeld: "myaccount.activehosted.com"
- Je gewenste nieuwe accountnaam. Bijvoorbeeld "mynewcompany.activehosted.com"

Je kunt ook direct onderstaande tekst kopieëren en aanvullen met jouw eigen gegevens:

 

Hi ActiveCampaign,

I would like to change my activehosted URL / account name. I am aware of the consequences this will have on my account.

Current account: myaccount.activehosted.com
New account: mynewcompany.activehosted.com

Thanks in advance.

Kind regards,

 

Zodra het accountnaam aangepast is, zul je hier per mail een bevestiging van ontvangen.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0