Ga aan de slag met landingspagina's van MailBlue

De beheeromgeving in Pages is nog niet vertaald en op dit moment alleen beschikbaar in het Engels. 

Informatie en bronnen om je op weg te helpen met het maken van prachtige landingspagina's in MailBlue. Deze optie is mogelijk bij een plus of professional account. 

Met MailBlue Pages kan je in enkele minuten prachtige, hoog converserende landingspagina's maken met gebruiksvriendelijke sjablonen. Het gebruik van landingspagina's bij jouw marketingcampagnes kan het genereren van leads stimuleren, producten verkopen en geautomatiseerde workflows activeren.

Wat is Pages?

Pages is een tool waarmee je landingspagina's kan maken om jouw marketingcampagnes te ondersteunen. Een landingspagina is een op zichzelf staande webpagina waarop individuen 'terechtkomen' wanneer ze ergens online op een link klikken, zoals een social bericht, een advertentie of een e-mail.

Landingspagina's worden voornamelijk gebruikt om de persoon iets op jouw pagina te laten doen. Dit kunnen acties zijn zoals:

  • Een formulier indienen
  • Abonneren op een lijst
  • Een aankoop doen
  • Een pdf- of ander bestand downloaden
  • Aanmelden voor een evenement

Hoe Pages werkt

Je kan een landingspagina maken met behulp van elk vooraf gemaakt sjabloon die beschikbaar is, of je kan een eigen sjabloon vanaf het begin maken. Nadat je een sjabloon hebt geselecteerd, kan je de paginaontwerper met slepen en neerzetten gebruiken om de lay-out verder aan te passen. Je kan ook sitetracking van MailBlue inschakelen voor jouw pagina en er een Google Analytics-code aan toevoegen.

Wanneer je klaar bent om te publiceren, genereren we een unieke URL voor jouw pagina die je kan aanpassen en invoegen in jouw marketingcampagne-items. Wanneer individuen op de link klikken, gaan ze rechtstreeks naar jouw landingspagina. 

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0