Verwijderlimiet contacten

Een limiet voor het verwijderen van contacten is het aantal contacten dat je binnen een maand uit het account kunt verwijderen. Voor alle betaalde accounts ligt de verwijderlimiet rond de contactlimiet.

Als je een maandabonnement hebt, wordt de verwijderlimiet gereset rond de eerste dag van de maandelijkse betaling.

Als je een jaarabonnement hebt, wordt de verwijderlimiet opnieuw ingesteld op dezelfde dag van de maand als de jaarlijkse betaling. Als de jaarlijkse facturatie bijvoorbeeld op 15 maart begint, wordt de maandelijkse verwijderlimiet elke maand op 15 maart gereset.

Je kunt de verwijderlimiet tegenkomen als je de contacten één voor één verwijdert, via de tool voor engagementbeheer verwijdert, via batch acties verwijdert of contacten in bulk verwijdert vanaf de pagina met het contactoverzicht of de pagina met lijsten.

Als je de verwijderlimiet hebt bereikt en meer contacten uit het account moet verwijderen, kan je een support-ticket aanmaken met de volgende informatie:

- Accountnaam. Bijvoorbeeld: 'mijnaccount.activehosted.com'
- De reden voor het verwijderen van contacten

Deze reden wordt beoordeeld en wij sturen een bericht zodra de contacten verwijderd kunnen worden. 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0