Waarom ziet mijn antwoordadres en/of afzender er anders uit?

Het kan voorkomen dat je contacten een ander afzender e-mailadres te zien krijgen dan degene die jij ingesteld hebt staan. Als dit zo is, is dit vaak een gevolg van de DNS-instellingen. Dit kun je oplossen door de DNS-instellingen (SPFDKIM en DMARC) correct in te stellen. 

 

Daarnaast kan het voorkomen dat jouw antwoord e-mailadres wordt weergegevens als bijvoorbeeld: reply-accountname.activehosted.6.16.28@s15.avl3.acemsrvc.com

Dit komt doordat je antwoord tracking aan hebt staan. Een gepersonaliseerd antwoord e-mailadres, zoals hierboven is weergegeven, is dan nodig om de antwoorden op jouw e-mails uit te kunnen lezen in MailBlue. Doordat deze gekoppeld is aan jouw MailBlue account, is het niet mogelijk om deze te wijzigen. Meer informatie over antwoord tracking lees je in dit artikel.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0