Hoe kan ik een mail opnieuw verzenden in een automation?

Hier las je al hoe je een campagne opnieuw kunt verzenden naar contacten die de mail nog niet hebben geopend. Je kunt dit ook verwerken in een automation. Hieronder wordt uitgelegd hoe.

1. Maak een nieuwe automation en kies een start trigger.

2. Voeg een mail toe.

Schermafbeelding_2018-11-07_om_11.12.46.png

 

3. Voeg een wachtstap toe, bijvoorbeeld van 1 dag.

Screen_Recording_2018-11-07_at_11.14_AM.gif

 

4. Voeg een als/anders stap toe en vul hier als voorwaarde in: 'heeft geopend specifieke mail'.

Screen_Recording_2018-11-07_at_11.16_AM.gif

 

5. Zo ja, dan ga je naar de volgende gewenste stap (in het voorbeeld is een wachtstap en nog een mail toegevoegd). Zo niet, dan kun je hier weer dezelfde mail toevoegen. Dit doe je door de mail stap te selecteren en aan te geven dezelfde mail te willen gebruiken.

Screen_Recording_2018-11-07_at_11.19_AM.gif

 

6. Voeg hierna de 'ga naar andere actie' stap toe om het pad weer samen te brengen.

Screen_Recording_2018-11-07_at_11.20_AM.gif

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0