Hoe kan ik een specifiek contact volgen in een automatisering?

Het pad van je contacten binnen een automatisering laat precies zien welke stappen ze al hebben doorlopen en kan je helpen problemen met je automatisering te achterhalen.  In dit artikel laten we je zien welke stappen je kunt doorlopen om het pad van het contact te bekijken.

Het pad laat het volgende zien:

  1. Hoe en wanneer een contact in de automatisering is terecht gekomen

  2. Wanneer een contact een bepaalde stap in een automatisering heeft bereikt

  3. Welke richting een contact heeft gevolgd bij een 'als/anders' actie

  4. Waarom een contact geen e-mail heeft ontvangen

  1. Klik op een contact om het profiel te open. Vervolgens klik je op de naam van de automatisering die je wilt inzien.

    Contact_toevoegen_.png

    2. Vervolgens opent een scherm waar je de status kunt inzien, wanneer een contact is begonnen aan de automatisering en hoever diegene al in de automatisering zit. Klik op 'Toon' om het pad van het contact te zien.

    Toon.png

    3. Op de volgende pagina kun je het pad inzien. Het geeft aan welke stappen al zijn voltooid en hoe het contact aan de automatisering is begonnen. Als je een rood kruisje ziet naast een bepaalde stap, dan betekent dit dat het contact deze stap heeft overgeslagen of niet heeft voltooid. Wanneer je met de muis over het kruisje beweegt zie je staan waarom deze stap is overgeslagen.

Pad_contact.png

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0