Hoe kan ik een specifiek contact volgen in een automatisering?

Het automation pad van je contacten laat precies zien welke stappen ze al hebben doorlopen en kan je helpen problemen met je automatisering te achterhalen.

Het pad laat het volgende zien:

  • Hoe en wanneer een contact in de automatisering is terecht gekomen
  • Wanneer een contact een bepaalde stap in een automatisering heeft bereikt
  • Welke richting een contact heeft gevolgd bij een “als/anders” actie
  • Waarom een contact geen e-mail heeft ontvangen

 

Om het pad van een contact te bekijken dien je de volgende stappen te doorlopen.

1. Klik op een contact om het profiel te open, waarna je klikt op de naam van de automatisering die je wilt inzien.



Schermafbeelding_2018-07-26_om_15.32.09.png

 

2. Vervolgens opent een scherm waar je de status kunt inzien, wanneer een contact is begonnen aan de automatisering en hoever diegene al in de automatisering zit. Klik op "toon" om het pad te volgen binnen de automatisering.

 

Schermafbeelding_2018-07-26_om_15.32.17.png

 

3. Op de volgende pagina kun je het pad inzien. Het geeft aan welke stappen al zijn voltooid en hoe het contact aan de automatisering is begonnen. Als je een grijs kruisje ziet naast een bepaalde stap, dan betekent dit dat het contact deze stap heeft overgeslagen. Wanneer je met de muis over het kruisje beweegt zie je staan waarom deze stap is overgeslagen.

 

Schermafbeelding_2018-07-26_om_15.32.29.png

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0