Hoe kan ik mijn account upgraden of downgraden?

Een upgrade of downgrade regel je in de portal van MailBlue. Dit kun je doen door je in te loggen met het e-mailadres waarmee je ook je abonnement hebt aangeschaft. Het wachtwoord heb je toen ter tijd ook per mail ontvangen. Dit zijn dus niet dezelfde inloggegevens als van jouw MailBlue omgeving.

Mocht je deze niet meer weten, klik dan op 'wachtwoord vergeten'. Hier kun je een nieuwe aanvragen.

 

Schermafbeelding_2018-10-12_om_14.50.43.png

 

Ga je voor een upgrade van een jaarabonnement, denk er dan aan dat wanneer je deze weer zou willen downgraden je géén kosten terug ontvangt.

Wil je dus flexibel zijn in het aantal contacten in je abonnement raden we je aan voor een maandabonnement te gaan. Ben je zeker van je aantal contacten en wil je profiteren van korting, dan is een jaarabonnement geschikt voor jou.

 

Na het inloggen kom je in de "Mijn MailBlue" omgeving terecht. Volg hierna de volgende stappen:

1. Klik op "Upgrade/downgrade". 

mceclip0.png

2. Vervolgens kom je in de omgeving waar je een nieuw abonnement kunt kiezen. Geef hier het gewenste abonnement aan.

mceclip1.png

3. Op de volgende pagina zie je een overzicht van wat je in je winkelwagen hebt geplaatst, klik op 'Doorgaan naar afrekenen' om een totaaloverzicht te krijgen van je gegevens en bestelling alvorens je de betaling voltooid


mceclip2.png

4. Op de pagina die nu volgt zie je een overzicht van je gegevens en de bestelling. Als je een upgrade aanvraagt zul je het resterende bedrag voor de maand nog moeten betalen. Bij een downgrade staat hier aangegeven dat je 0 euro moet betalen. Vanaf de volgende maand ga je dan de nieuwe abonnementskosten betalen. Klik op "upgrade/downgrade" om het proces te voltooien.

5.png

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0